Όροι και Προϋποθέσεις

Όροι και προϋποθέσεις χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος

 

Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις προορίζονται να ρυθμίσουν τη σχέση μεταξύ της DIGITALNO Ltd, UIC 207285689, Sofia, Mladost district, Gorublyane district, 2 Stadium Street, εκπροσωπούμενη από τον Mladen Marinov, εφεξής αναφερόμενη ως «ΕΜΠΟΡΟΣ» αφενός και των Επισκεπτών, Εγγεγραμμένων Χρηστών και Πελατών αφετέρου του ηλεκτρονικού καταστήματος, που βρίσκεται στον τομέα www.Print.gr, στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της DIGITALNO Ltd, εφεξής αναφερόμενη ως «ηλεκτρονικό κατάστημα».

Τμήμα Ι - ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΜΠΟΡΟΥ

Άρθρο 1. Πληροφορίες σύμφωνα με τον νόμο περί ηλεκτρονικού εμπορίου και τον νόμο περί προστασίας των καταναλωτών:

  1. Επωνυμία του ΕΜΠΟΡΟΥ: «DIGITALNO» LTD
  2. Εγγεγραμμένη έδρα και διεύθυνση διαχείρισης: Σόφια, Σόφια 1138р Περιοχή Mladost, περιοχήр Οδός Σταδίου αριθ. 2
  3. Διεύθυνση για την άσκηση της δραστηριότητας και διεύθυνση για τα παράπονα των ΠΕΛΑΤΩΝ για το έδαφος της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας: Σόφια, Σόφια 1138р Περιοχή Mladost, περιοχήр Οδός Σταδίου αριθ. 2
  4. Στοιχεία αλληλογραφίας: shop@Print.gr, +359876 133 133.
  5. Καταχώρηση σε δημόσια μητρώα: Εµπορικό Μητρώο στον Οργανισµό Μητρώου - ενιαίος κωδικός αναγνώρισης 207285689
  6. Εγγραφή βάσει του νόμου περί φόρου προστιθέμενης αξίας αριθ. BG207285689
  7. Εποπτικά όργανα:

Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτών

Διεύθυνση:  Αθήνα 101 92, οδός Κανάλι 4

Τηλέφωνο: +30 210 646 0862

Γραμμή επικοινωνίας: 1520

Ιστοσελίδα: www.consumer.gov.gr 

Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Διεύθυνση:  Αθήνα 115 23, Κηφισίας 1-3

Τηλέφωνο: +30 210 647 5600

Ιστοσελίδα: www.dpa.gr 

 

Άρθρο 2.Για τους σκοπούς των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, οι όροι που παρατίθενται ερμηνεύονται και νοούνται σύμφωνα με τον ορισμό που δίνεται για καθέναν από αυτούς.

  1. Λογαριασμός χρήστη - ένα τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος που σχηματίζεται από ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης και επιτρέπει σε έναν εγγεγραμμένο χρήστη να υποβάλει μια παραγγελία. Κάθε ατομικός λογαριασμός περιέχει πληροφορίες σχετικά με τον επισκέπτη που τον έχει καταχωρίσει και το ιστορικό ορισμένων ενεργειών του στον ιστότοπο, όπως προσωπικά στοιχεία, προηγούμενες παραγγελίες, αποδείξεις, αγαπημένα προϊόντα κ.λπ.
  2. Σύμβαση - αντιπροσωπεύει τη σύμβαση που συνάπτεται εξ αποστάσεως μεταξύ του Εμπόρου και του Πελάτη για την αγορά αγαθών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος που ανήκει στον έμπορο, και αναπόσπαστο μέρος αυτής της σύμβασης είναι οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις,
  3. Παραγγελία - ένα ηλεκτρονικό έγγραφο, που αντιπροσωπεύει ένα έντυπο επικοινωνίας που αποστέλλεται από τον Πελάτη στον Έμπορο, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, μέσω του οποίου ο πρώτος δηλώνει ρητά την επιθυμία του να συνάψει σύμβαση αγοράς και πώλησης, αναφέροντας τους ουσιώδεις όρους της σύμβασης, δηλαδή - μάρκα/μοντέλο του σχετικού αγαθού, την ποσότητά του, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του (χρώμα, μέγεθος, σύνθεση κ.λπ.),
  4. Κακόβουλες πράξεις ή παραλείψεις είναι πράξεις ή παραλείψεις που παραβιάζουν τους νόμους, τη δεοντολογία του διαδικτύου και/ή βλάπτουν πρόσωπα που συνδέονται στο διαδίκτυο ή σε συναφή δίκτυα, όπως Αποστολή ανεπιθύμητων εμπορικών μηνυμάτων (SPAM), απόκτηση πρόσβασης σε πόρους με τα δικαιώματα και τους κωδικούς πρόσβασης κάποιου άλλου, εκμετάλλευση ατελειών σε συστήματα για προσωπικό όφελος ή για απόκτηση πληροφοριών (HACK), διάπραξη πράξεων που μπορεί να χαρακτηριστούν ως βιομηχανική κατασκοπεία ή σαμποτάζ, ζημιά ή καταστροφή συστημάτων ή συστοιχιών πληροφοριών (CRACK), αποστολή δούρειων ίππων ή πρόκληση εγκατάστασης ιών ή συστημάτων απομακρυσμένου ελέγχου, παρεμπόδιση της κανονικής λειτουργίας άλλων χρηστών του Διαδικτύου και των συναφών δικτύων ή διάπραξη οποιασδήποτε πράξης με την παραπάνω έννοια.
  5. Πελάτης - ορίζεται ως κάθε φυσικό πρόσωπο που είναι τουλάχιστον 18 ετών και έχει τη δικαιοπρακτική ικανότητα, κάθε νομικό πρόσωπο που εκπροσωπείται από τους εκπροσώπους του ή κάθε άλλο νομικό πρόσωπο που είναι συμβαλλόμενο μέρος σε τουλάχιστον μία σύμβαση αγοράς εξ αποστάσεως που έχει συναφθεί μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  6. Καλάθι - σημαίνει τμήμα του δικτυακού τόπου όπου ο επισκέπτης ή πελάτης μπορεί να δει τα αγαθά που έχει επιλέξει και προσθέσει σε ξεχωριστή συνεδρία χρήστη.
  7. Κωδικός πρόσβασης - ένας συνδυασμός γραμμάτων, αριθμών ή συμβόλων που συνδέεται με ένα συγκεκριμένο όνομα χρήστη, μέσω του οποίου ο εκάστοτε επισκέπτης αποκτά πρόσβαση στο λογαριασμό του,
  8. Όνομα χρήστη - ένας συνδυασμός γραμμάτων, αριθμών ή συμβόλων που επιλέγεται από συγκεκριμένο επισκέπτη, μέσω του οποίου ο εν λόγω επισκέπτης ταυτοποιείται ως εγγεγραμμένος χρήστης και αποκτά πρόσβαση στο λογαριασμό του, εφόσον υπάρχει ο σωστός συνδυασμός μαζί με τον κωδικό πρόσβασης,
  9. Τιμή πώλησης - πρόκειται για την τελική τιμή, σε ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και όλων των άλλων φόρων και επιβαρύνσεων, την οποία πρέπει να καταβάλει ο πελάτης προκειμένου να αποκτήσει την κυριότητα των συγκεκριμένων αγαθών.
  10. Κωδικός προσφοράς - ένας συνδυασμός αριθμών, γραμμάτων ή συμβόλων που επιτρέπει μια εφάπαξ έκπτωση κατά την αγορά μιας συγκεκριμένης κατηγορίας αγαθών που παρέχονται από τον έμπορο. Ο προωθητικός κωδικός μπορεί να έχει περιορισμένη διάρκεια και μπορεί να υπάρχουν πρόσθετες προϋποθέσεις για τη χρήση του, όπως η παραγγελία άνω ενός συγκεκριμένου ποσού.
  11. Ώρες λειτουργίας - Οι συνήθεις ώρες λειτουργίας κατά τις οποίες εκτελούνται οι παραγγελίες είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 18:00 (GTM +2), εξαιρουμένων των αργιών και των εορτών σύμφωνα με τη βουλγαρική νομοθεσία.
  12. Εγγεγραμμένος χρήστης - κάθε φυσικό πρόσωπο που είναι τουλάχιστον 18 ετών και έχει δικαιοπρακτική ικανότητα, κάθε νομικό πρόσωπο που εκπροσωπείται από τους εκπροσώπους του ή κάθε άλλο νομικό πρόσωπο που έχει δημιουργήσει και διατηρεί ενεργό προφίλ χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο εγγεγραμμένος χρήστης παρέχει προσωπικές πληροφορίες σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου και έχει ειδικά δικαιώματα και υποχρεώσεις,
  13. Τυχαίο γεγονός είναι μια περίσταση έκτακτης φύσης, απρόβλεπτη κατά τον χρόνο σύναψης της σύμβασης, η οποία οδηγεί σε αντικειμενική αδυναμία εκπλήρωσης των συμβατικών υποχρεώσεων.
  14. Περίοδος παράδοσης - ο χρόνος κατά τον οποίο ο πελάτης παραλαμβάνει τα αγαθά που έχει επιλέξει ο ίδιος με τη μεσολάβηση εταιρείας ταχυμεταφορών. Η περίοδος παράδοσης εξαρτάται από τη μέθοδο παράδοσης που επιλέγει ο πελάτης και τον συγκεκριμένο διαμεταφορέα. Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να εισάγει διαφορετική περίοδο παράδοσης για κάθε μεμονωμένο αγαθό, λαμβάνοντας υπόψη τον τύπο, τον όγκο και τα χαρακτηριστικά του.
  15. Έμπορος - ο όρος αυτός αναφέρεται στο νομικό πρόσωπο στο οποίο ανήκει το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα και το οποίο είναι συμβαλλόμενο μέρος στις συναφθείσες συμβάσεις αγοράς εξ αποστάσεως.
  16. Εμπορικά μηνύματα - κάθε είδος μηνύματος που αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικών καναλιών επικοινωνίας (όπως e-mail, SMS, ειδοποίηση κ.λπ.) ή μέσω εικόνας ή/και κειμένου, το οποίο περιέχει γενικές και θεματικές πληροφορίες, σχετικά με διαθέσιμες προσφορές, εκπτώσεις, μειώσεις για μεμονωμένα προϊόντα, καθώς και για ολόκληρες κατηγορίες ή υποκατηγορίες που προσφέρει ο Έμπορος.
  17.  
  18.  

Ενότητα ΙΙ - ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Άρθρο 3. Το ηλεκτρονικό κατάστημα που διατίθεται στο Print.gr είναι μια πλατφόρμα μέσω της οποίας οι επισκέπτες και οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συνάπτουν συμβάσεις για την εξ αποστάσεως αγορά και παράδοση των αγαθών που προσφέρει ο ΕΜΠΟΡΟΣ, ήτοι: έντυπων διαφημιστικών προϊόντων και έντυπου υλικού και να χρησιμοποιεί τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  1. Για να προβάλλετε τα εμπορεύματα, τα χαρακτηριστικά τους, τις τιμές και τους όρους παράδοσης,
  2. Να εγγραφείτε και να δημιουργήσετε λογαριασμό προκειμένου να χρησιμοποιήσετε τις πρόσθετες υπηρεσίες για την παροχή πληροφοριών,
  3. Να συνάπτει εξ αποστάσεως συμβάσεις με τον ΕΜΠΟΡΟ για την αγορά και την παράδοση των αγαθών,
  4. Να πραγματοποιεί πληρωμές σε σχέση με τις συναφθείσες συμβάσεις σύμφωνα με τους τρόπους πληρωμής που υποστηρίζει ο ΕΜΠΟΡΟΣ,
  5. Να λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με νέα αγαθά και προσφορές προώθησης κ.λπ,
  6. Για την υποβολή ηλεκτρονικών δηλώσεων κατά ή σε σχέση με τη σύναψη ή την εκτέλεση συμβάσεων με τον ΕΜΠΟΡΟ,
  7. Να ενημερώνεται για τα δικαιώματα που απορρέουν από το νόμο, κυρίως μέσω της διεπαφής του ηλεκτρονικού καταστήματος

Άρθρο 4. (1) Ο ΕΜΠΟΡΟΣ οργανώνει την εκτέλεση της σύμβασης και εγγυάται τα δικαιώματα του ΠΕΛΑΤΗ που προβλέπονται από το νόμο, στο πλαίσιο της καλής πίστης, των κριτηρίων και των όρων που γίνονται δεκτά στην πράξη, στο καταναλωτικό ή εμπορικό δίκαιο.

(2) Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις, στο σύνολό τους, ισχύουν σε όλες τις περιπτώσεις χρήσης του δικτυακού τόπου ή ύπαρξης παραγγελίας, μεταξύ του ΕΜΠΟΡΟΥ αφενός και των επισκεπτών, αντίστοιχα εγγεγραμμένων χρηστών ή πελατών αφετέρου. Εξαίρεση από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις μπορεί να γίνει μόνο με γραπτή συμφωνία μεταξύ των σχετικών μερών, η οποία περιορίζει ρητά το πεδίο εφαρμογής του παρόντος εγγράφου.

 

Άρθρο 5. (1) Για να χρησιμοποιήσει την πλήρη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος, κάθε επισκέπτης μπορεί να δημιουργήσει έναν ενεργό λογαριασμό. Η δημιουργία του είναι δυνατή με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  1. Αυτοεγγραφή,
  2. Εγγραφή μέσω της Google,

(2) Κατά την επιλογή της αυτοεγγραφής, ο επισκέπτης πρέπει να εισάγει τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα:

  1. Όνομα και επώνυμο,
  2. Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,
  3. Κωδικός πρόσβασης
  4. Αριθμός τηλεφώνου,

(3) Ο επισκέπτης δεσμεύεται να παρέχει ορθά και ενημερωμένα στοιχεία. Σε περίπτωση αλλαγής όσον αφορά τα στοιχεία 2 και 4 της προηγούμενης παραγράφου, ο επισκέπτης οφείλει να τα επικαιροποιήσει εγκαίρως.

(4) Μετά τη συμπλήρωση των στοιχείων, ο Επισκέπτης πρέπει να δηλώσει ρητά ότι έχει λάβει γνώση των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων καθώς και της Πολιτικής Απορρήτου, συμφωνεί με το περιεχόμενό τους και αναλαμβάνει την υποχρέωση να τους τηρεί

(5) Με το πάτημα του κουμπιού «Εγγραφή», το αίτημα αποστέλλεται στον Έμπορο και εγκρίνεται αυτόματα. Ο επισκέπτης αποκτά την ιδιότητα του εγγεγραμμένου χρήστη για τους σκοπούς των παρόντων όρων και προϋποθέσεων και ανακατευθύνεται στο λογαριασμό του

(6) Κατά την επιλογή οποιασδήποτε από τις μεθόδους εγγραφής μέσω Google, ο επισκέπτης ανακατευθύνεται στην πλατφόρμα για να εισάγει τα απαραίτητα στοιχεία πρόσβασης και να επιβεβαιώσει την αντίστοιχη ενέργεια εγγραφής. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας, ο επισκέπτης καθίσταται εγγεγραμμένος χρήστης για τους σκοπούς των παρόντων όρων και προϋποθέσεων και ανακατευθύνεται στο λογαριασμό του.  Ο επισκέπτης συμφωνεί ότι όλα τα προσωπικά δεδομένα του λογαριασμού στη σχετική πλατφόρμα είναι προσβάσιμα από τον έμπορο.

ΤΜΉΜΑ III - ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΎΝΑΨΗ ΣΎΜΒΑΣΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΆΣΕΩΣ ΑΓΟΡΆΣ

Άρθρο 6. (1) Οι επισκέπτες έχουν το δικαίωμα να συνάψουν συμβάσεις αγοράς και πώλησης αγαθών στο ηλεκτρονικό κατάστημα επιλέγοντας μεταξύ δύο επιλογών:

  1. Γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης,
  2. Παραγγελία ως εγγεγραμμένος χρήστης - με ενεργό λογαριασμό και στοιχεία σύνδεσης (email και κωδικός πρόσβασης) ή με απευθείας σύνδεση μέσω Google,

(2) Μετά την επιλογή της παραγράφου 1, ο επισκέπτης, αντίστοιχα ο εγγεγραμμένος χρήστης, θα πρέπει να εκτελέσει τις ακόλουθες ενέργειες για να στείλει αίτημα σύναψης σύμβασης αγοράς εξ αποστάσεως:

  1. Να επιλέξει ένα ή περισσότερα από τα διαθέσιμα προϊόντα που είναι ορατά στον ιστότοπο, αποκτώντας πρόσβαση στη σχετική σελίδα προϊόντος,
  2. Προσαρμογή του επιλεγμένου προϊόντος, όπως π.χ: μέγεθος, είδος χαρτιού/υλικού, χρώμα και πρόσθετα πρόσθετα,
  3. Πριν κάνετε κλικ στο κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι», θα πρέπει να επιλέξετε το επιθυμητό τεμάχιο του αντίστοιχου προϊόντος και να είναι διαθέσιμη η τιμή ανά τεμάχιο, καθώς και η συνολική τιμή για όλα τα ζητούμενα τεμάχια.
  4. Κατά την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι, υπάρχει η επιλογή εάν θα συνεχιστεί η προσθήκη άλλων προϊόντων ή εάν θα ολοκληρωθεί η τρέχουσα παραγγελία.
  5. Η επιλογή «Ολοκλήρωση παραγγελίας» οδηγεί σε μια σελίδα όπου το άτομο θα πρέπει να δημιουργήσει το δικό του σχέδιο εξ ολοκλήρου online, να ανεβάσει ένα έτοιμο σχέδιο ή να προσλάβει έναν σχεδιαστή για να σχεδιάσει το αντίστοιχο τελικό προϊόν σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις.
  6. Μετά την επιλογή μιας από τις παραπάνω επιλογές στο σημείο 5, είναι απαραίτητο να εισαχθούν τα προσωπικά δεδομένα του αγοραστή καθώς και τα στοιχεία παράδοσης και να προχωρήσει στην πληρωμή μέσω του κουμπιού «Επιβεβαίωση».
  7. Σε περίπτωση που διαθέτετε κάποιον κωδικό προσφοράς, μπορείτε να τον εισάγετε για να λάβετε την αντίστοιχη έκπτωση ή δώρο, καθώς και για να ζητήσετε τιμολόγιο προς το UL.
  8. Θα πρέπει να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής για την τελική τιμή από ανάμεσα: Με αντικαταβολή, πληρωμή με κάρτα και πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα.
  9. Αφού συμφωνήσετε ενεργά με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου, τσεκάροντας τα υποχρεωτικά πλαίσια ελέγχου στα σχετικά πεδία και πατώντας το κουμπί «Ολοκλήρωση», το αίτημα παραγγελίας αποστέλλεται αυτόματα στον ΕΜΠΟΡΟ.

(3) Ο ΠΕΛΑΤΗΣ και ο ΕΜΠΟΡΟΣ συμφωνούν ότι όλες οι μεταξύ τους δηλώσεις σε σχέση με τη σύναψη και την εκτέλεση της σύμβασης αγοράς μπορούν να γίνονται ηλεκτρονικά και με ηλεκτρονικές δηλώσεις κατά την έννοια του νόμου 4727/2020

(4) Οι ηλεκτρονικές δηλώσεις που γίνονται από τους ΠΕΛΑΤΕΣ του δικτυακού τόπου τεκμαίρεται ότι έχουν γίνει από τα πρόσωπα που αναφέρονται στα στοιχεία που παρέχει ο Χρήστης κατά την εγγραφή του, εφόσον ο Χρήστης έχει εισάγει το αντίστοιχο όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης ή έχει κάνει παραγγελία ως «επισκέπτης» στον δικτυακό τόπο. Ο κανόνας ισχύει επίσης σε περίπτωση σύνδεσης σε λογαριασμό χρήστη που έχει δημιουργηθεί μέσω της Google.

 

Άρθρο 7. (1) Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο επισκέπτης έχει πλέον την ιδιότητα του πελάτη και λαμβάνει ένα αυτόματα παραγόμενο μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει προκειμένου να επιβεβαιώσει την παραγγελία που πραγματοποίησε. Το μήνυμα αυτό περιέχει πληροφορίες σχετικά με τα παραγγελθέντα αγαθά, τον αριθμό τους, τη συνολική τιμή και τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης. Από τη στιγμή της παραλαβής της επιβεβαίωσης της παραγγελίας, υφίσταται έγκυρη συμβατική σχέση μεταξύ του ΕΜΠΟΡΟΥ και του ΠΕΛΑΤΗ, τα στοιχεία του οποίου εισάγονται στη διαδικασία που αναφέρεται στο άρθρο 6, παράγραφος 2.

(2) Σε περίπτωση που δεν λάβετε ένα μήνυμα που δημιουργείται αυτόματα, παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο spam του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. Εάν το μήνυμα σχετικά με την επιβεβαιωμένη παραγγελία δεν ληφθεί επιτυχώς, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε αμέσως με τον Έμπορο προκειμένου να διευκρινιστεί η κατάσταση της παραγγελίας σας.

(3) Ο ΕΜΠΟΡΟΣ διατηρεί το αποκλειστικό δικαίωμα να αρνηθεί τις παραγγελίες που υποβάλλονται σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας ορισμένων υλικών, υποψίας κατάχρησης ή άλλων περιστάσεων για τις οποίες δεν οφείλονται περαιτέρω πληροφορίες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η ειδοποίηση θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας εντός 24 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας , αλλά το αργότερο την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την ημέρα της παραγγελίας.

 

Άρθρο 8. Ο πελάτης, αποδεχόμενος τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, ενημερώνεται και συμφωνεί ότι συνάπτονται χωριστές συμβάσεις αγοράς εξ αποστάσεως για κάθε μεμονωμένο προϊόν που περιλαμβάνεται στην παραγγελία.

 

Άρθρο 9. (1) Όλες οι τιμές που αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σε ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του φόρου προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ), (εάν ισχύει), καθώς και όλων των άλλων φόρων και επιβαρύνσεων, εκτός εάν αναφέρεται ρητά διαφορετικά.

(2) Ο Πελάτης μπορεί να εκπληρώσει την υποχρέωσή του να πληρώσει το τίμημα των παραγγελθέντων προϊόντων με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  1. Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron κ.λπ.) χρησιμοποιώντας το εργαλείο πληρωμών MyPos,
  2. Με τραπεζικό έμβασμα σε λογαριασμό που τηρεί ο ΕΜΠΟΡΟΣ, ο οποίος είναι ορατός κατά την επιλογή αυτής της μεθόδου πληρωμής.
  3. Με αντικαταβολή κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από τον μεταφορέα,

(3) Σε περίπτωση που η αξία της παραγγελίας υπερβαίνει τα 500 ευρώ, υπάρχει υποχρέωση προπληρωμής της συνολικής αξίας της παραγγελίας μόνο μέσω των μεθόδων που αναφέρονται στο σημείο 1 ή στο σημείο 2.

(4) Εάν ο πελάτης επιλέξει τη μέθοδο πληρωμής του σημείου 2, υποχρεούται να καταβάλει το ποσό εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας. Σε περίπτωση που το ποσό δεν έχει πιστωθεί στο λογαριασμό της Επιχείρησης ή ο πελάτης δεν έχει αποστείλει απόδειξη πληρωμής, η παραγγελία δεν εκτελείται μέχρι να συμβεί μία από τις δύο περιπτώσεις.

(5) Οποιαδήποτε πληρωμή προς τον ΕΜΠΟΡΟ πρέπει να λογιστικοποιείται σύμφωνα με τη βουλγαρική νομοθεσία. Για την πληρωμή που πραγματοποιείται, εκδίδεται και αποστέλλεται στον Πελάτη έγγραφο αιτιολόγησης δαπανών (απόδειξη, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρονικής μορφής ή τιμολόγιο) σε πρωτότυπο ή ως συνημμένο σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που τοποθετεί την παραγγελία. Εξαίρεση στον κανόνα αυτό αποτελεί η περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα.

(6) Σε περίπτωση επιθυμίας έκδοσης τιμολογίου σε νομικό πρόσωπο, ο εκάστοτε εκπρόσωπος πρέπει να το δηλώσει κατά την παραγγελία, καθώς και να παράσχει τα απαραίτητα στοιχεία γι' αυτό (Επωνυμία νομικού προσώπου, UIC, έδρα και διεύθυνση, ΜΟΛ). Η έκδοση τιμολογίου επιτρέπεται μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

 

Άρθρο 10. (1) Όσον αφορά τα προϊόντα που παραδίδονται σε προωθητική βάση μαζί με άλλα αγαθά σε ένα σύνολο, η τιμή για το σύνολο ισχύει μόνο στο σύνολό του και η αντίστοιχη έκπτωση δεν προσφέρεται μόνο για τα μεμονωμένα αγαθά του συνόλου.

(2) Τα προϊόντα που παρέχονται σε διαφημιστική βάση μαζί με άλλα προϊόντα σε ένα σύνολο και για τα οποία η τιμή ισχύει για το σύνολο του συνόλου, μπορούν να επιστραφούν από τον πελάτη για επιστροφή της καταβληθείσας τιμής, μόνο ως σύνολο του συνόλου.

 

ΤΜΉΜΑ IV - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ

Άρθρο 11. Υπάρχουν τρεις ρόλοι χρηστών στην Πλατφόρμα, οι οποίοι έχουν διαφορετικά δικαιώματα και υποχρεώσεις ανάλογα με τις ενέργειές τους, και συγκεκριμένα

  1. Επισκέπτες - πρόκειται για άτομα που δεν διαθέτουν εγγεγραμμένο λογαριασμό και επισκέπτονται τον ιστότοπο μία ή περισσότερες φορές χωρίς να εκτελούν οποιαδήποτε ενέργεια, όπως εγγραφή λογαριασμού ή παραγγελία,
  2. Εγγεγραμμένοι χρήστες - ένα πρόσωπο που έχει δημιουργήσει και διατηρεί ενεργό λογαριασμό σε μια πλατφόρμα.
  3. Πελάτες - ένα πρόσωπο που είναι συμβαλλόμενο μέρος σε τουλάχιστον μία σύμβαση εξ αποστάσεως αγοράς αγαθών που έχει συναφθεί μέσω της πλατφόρμας

Άρθρο 12.  Οι επισκέπτες έχουν τα ακόλουθα δικαιώματα:

  1. Να βλέπουν και να παραγγέλνουν τα διαφημιζόμενα αγαθά και τις υπηρεσίες που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα,
  2. Να επικοινωνούν με τον ΕΜΠΟΡΟ σε περίπτωση ανάγκης για πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα αγαθά, διαβούλευση σχετικά με συγκεκριμένα υλικά ή μια επικείμενη παραγγελία, καθώς και σε περίπτωση προβλημάτων με τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος,
  3. Για να λαμβάνετε πληροφορίες και ειδήσεις σχετικά με τις δραστηριότητες του ΕΜΠΟΡΟΥ, καθώς και μηνύματα μάρκετινγκ και διαφήμισης σχετικά με τις δραστηριότητές του,
  4. Για τη δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο οποίος παρέχει πρόσβαση σε όλα τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες του,
  5. Να εισάγουν τα προσωπικά τους δεδομένα και να πραγματοποιούν παραγγελίες ως «Επισκέπτες», αποκτώντας έτσι την ιδιότητα του «ΠΕΛΑΤΗ»

Άρθρο 13.  Οι επισκέπτες δεσμεύονται για τα ακόλουθα σε σχέση με τον ΕΜΠΟΡΟ

  1. Να χρησιμοποιείτε την Πλατφόρμα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και σε πλήρη συμμόρφωση με τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις,
  2. Να μην προβούν σε καταχρηστικές ενέργειες ή ενέργειες που ενδέχεται να επηρεάσουν τη λειτουργία της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών απόκτησης μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης στους διακομιστές που διατηρεί ο ΕΜΠΟΡΟΣ
  3. Να μην διαθέσει σε τρίτους για εμπορικούς ή μη εμπορικούς σκοπούς οποιοδήποτε περιεχόμενο, πληροφορία, τεχνολογία ή τεχνογνωσία που εξάγεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα, με οποιονδήποτε τρόπο (αυτόματο ή χειροκίνητο) χωρίς τη ρητή προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του ΕΜΠΟΡΟΥ,
  4. Να μην αντιγράφει, τροποποιεί, αναπαράγει ή διανέμει τις πληροφορίες από το ηλεκτρονικό κατάστημα για σκοπούς άλλους από εκείνους που σχετίζονται άμεσα με την προβλεπόμενη χρήση του δικτυακού τόπου, χωρίς τη ρητή προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του ΕΜΠΟΡΟΥ,
  5. Να μην παραβιάζει τα δικαιώματα και τα νόμιμα συμφέροντα του ΕΜΠΟΡΟΥ και με κατάχρηση ή παράλειψη.
  6. Κατά την εισαγωγή προσωπικών δεδομένων, συμπ. ονόματα, αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κ.λπ. να χρησιμοποιούν μόνο αληθείς, ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες που αφορούν τους ίδιους ή τα νομικά πρόσωπα για λογαριασμό των οποίων δικαιούνται ή να προβαίνουν σε δηλώσεις ή να τους εκπροσωπούν κατά την έννοια του νόμου.

Άρθρο 14. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν τα ακόλουθα δικαιώματα επιπλέον των δικαιωμάτων των επισκεπτών:

  1. Να συνάπτουν συμβάσεις αγοράς εξ αποστάσεως για επιλεγμένα αγαθά που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα του ΕΜΠΟΡΟΥ,
  2. Να λαμβάνουν αποκλειστικές ειδοποιήσεις και πληροφορίες σχετικά με προωθητικές ενέργειες, εκπτώσεις ή μειώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα ή κατηγορίες,
  3. Να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις παραγγελίες τους μέσω γρήγορης πρόσβασης από το περιβάλλον του λογαριασμού,
  4. Να υποβάλλουν απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης της κατάστασης των σχετικών απαιτήσεων,
  5. Να δημιουργούν ή να μεταφορτώνουν σχέδια των δικών τους έργων, τα οποία θα αποθηκεύονται στο προφίλ χρήστη και θα επαναχρησιμοποιούνται για νέες παραγγελίες σε μελλοντικό χρόνο,

 

Άρθρο 15. (1) Οι εγγεγραμμένοι χρήστες, εκτός από τις υποχρεώσεις των επισκεπτών, έχουν τις ακόλουθες υποχρεώσεις έναντι του ΕΜΠΟΡΟΥ:

  1. Να διατηρούν ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που μοιράζονται στο προφίλ χρήστη τους ή που συμπληρώνουν όταν ζητούν μια παραγγελία,
  2. Να μην παρέχουν τα δεδομένα με τα οποία έχουν δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη, όπως το email και τον κωδικό πρόσβασης, σε τρίτους,

(2) Θεωρείται ότι όλες οι ενέργειες που εκτελούνται από ένα συγκεκριμένο λογαριασμό εκτελούνται από το πρόσωπο του οποίου τα δεδομένα συμπληρώνονται, εκτός εάν αναφέρεται ρητά ή η Επιχείρηση δεν μπορεί να αποδείξει το αντίθετο.

 

Άρθρο 16.  Οι πελάτες έχουν τα ακόλουθα δικαιώματα επιπλέον των δικαιωμάτων των επισκεπτών:

  1. Να ζητούν τιμολόγιο το αργότερο κατά τη στιγμή της παραγγελίας,
  2. Να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας,
  3. Να επιθεωρούν τα εμπορεύματα κατά την παραλαβή τους από τον ταχυμεταφορέα για να βεβαιωθούν ότι ανταποκρίνονται πλήρως στην περιγραφή, την ποσότητα και τα χαρακτηριστικά που αναγράφονται κατά την παραγγελία,
  4. Να ασκούν τα δικαιώματά τους σε σχέση με τη συναφθείσα σύμβαση εξ αποστάσεως αγοράς, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία,
  5. Να λαμβάνει τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την πληρωμή που έχει πραγματοποιηθεί,
  6. Να λαμβάνουν δωρεάν παράδοση, υπό τις προϋποθέσεις που απαιτούνται γι' αυτό.

Άρθρο 17. Οι πελάτες, πέραν των υποχρεώσεων των επισκεπτών, έχουν τις ακόλουθες υποχρεώσεις:

  1. Να επισκέπτονται το γραφείο του ταχυμεταφορέα ή να βρίσκονται στη διεύθυνση που τους υποδεικνύεται την ημέρα της παράδοσης, με τελικό σκοπό την εκπλήρωση της υποχρέωσής τους σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και να παραλαμβάνουν το προϊόν (τα προϊόντα) που αποστέλλονται
  2. Να αποσυσκευάσουν προσεκτικά τα προϊόντα, ώστε να διατηρήσουν την αρχική τους συσκευασία και να εξετάσουν τα προϊόντα για ορατά σημάδια και ελαττώματα στην ίδια τη συσκευασία. Σε περίπτωση που διαπιστωθούν τέτοια ευρήματα, πρέπει να ειδοποιηθεί αμέσως ο πωλητής,
  3. Να καταβάλει την αξία της παραγγελίας, εκτός εάν η πληρωμή είναι διαθέσιμη εκ των προτέρων κατά τη στιγμή της παραγγελίας - με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή τραπεζικό έμβασμα,
  4. Να καταβάλει τα έξοδα παράδοσης, εφόσον οφείλονται,
  5. Να στέλνετε οποιεσδήποτε αιτήσεις ή παράπονα χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται στον ΠΩΛΗΤΗ,
  6. Να τηρεί εμπιστευτική όλη την αλληλογραφία που προκύπτει από ή σε σχέση με τη σύναψη ή την εκτέλεση της σύμβασης αγοράς εξ αποστάσεως. Ο κανόνας ισχύει επίσης για την υπόθεση της δημόσιας ανακοίνωσης της αλληλογραφίας, όπως ενδεικτικά η δημοσίευση της αλληλογραφίας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, διαδικτυακά φόρουμ, ιδιωτικές ή δημόσιες ιστοσελίδες, κοινωνικά δίκτυα κ.λπ.

Άρθρο 18.  Ο ΕΜΠΟΡΟΣ της πλατφόρμας έχει τα ακόλουθα δικαιώματα:

  1. Να αποστέλλει διαφημιστικά ή/και εμπορικά μηνύματα με ηλεκτρονικά μέσα στους χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος (επισκέπτες, εγγεγραμμένους χρήστες ή πελάτες), με την προϋπόθεση της ρητής συγκατάθεσής τους,
  2. Να λαμβάνει τη διαφημιζόμενη τιμή κατά τη στιγμή της παραγγελίας, εάν ο επιλεγμένος τρόπος πληρωμής είναι με πιστωτική κάρτα, χρεωστική κάρτα ή τραπεζικό έμβασμα.
  3. Να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα την προσφορά μεμονωμένων προϊόντων ή υπηρεσιών που διατίθενται για παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, χωρίς να χρειάζεται να ειδοποιήσει εκ των προτέρων όλους τους ενδιαφερόμενους,
  4. Να υποβάλλει προτάσεις για τη σύναψη σύμβασης αγοράς και πώλησης προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, προσδιορίζοντας την τιμή πώλησης και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων,
  5. Να απενεργοποιεί τους λογαριασμούς που δημιουργούνται από τους επισκέπτες σε περίπτωση υποψίας κατάχρησης ή παραβίασης των αρχών της καλής πίστης, χωρίς να αιτιολογεί ρητά,
  6. Να απορρίπτει τις παραγγελίες που γίνονται σε περιπτώσεις που ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους πελάτες εντός 24 ωρών από την ημερομηνία της παραγγελίας, αλλά το αργότερο την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά το αίτημα, χωρίς να αιτιολογεί ρητά το γεγονός αυτό,
  7. Να αποκλείει την πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κατάστημα σε ορισμένους επισκέπτες, πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες που παραβιάζουν τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης, καθώς και τα δικαιώματα τρίτων,
  8. Να χρησιμοποιεί εξωτερικούς υπεργολάβους όσον αφορά επιμέρους δραστηριότητες, όπως η επεξεργασία παραγγελιών, η παράδοσή τους στους πελάτες ή το τμήμα επικοινωνίας με τον τελικό πελάτη,

Άρθρο 19. Ο έμπορος αναλαμβάνει τα ακόλουθα σε σχέση με όλους τους ενδιαφερόμενους που χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα:

  1. Να εγγυάται τα δικαιώματα και τα έννομα συμφέροντα των ενδιαφερομένων και να συνδράμει στην άσκησή τους, όπου είναι απαραίτητο, μεταξύ άλλων σε σχέση ή σε σχέση με την εκτέλεση σύμβασης αγοράς εξ αποστάσεως και όσον αφορά την επεξεργασία και την αποθήκευση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα,
  2. Να παράγει, με τη φροντίδα ενός καλού εμπόρου και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη, τα έντυπα προϊόντα ή το διαφημιστικό υλικό στην απαιτούμενη ποσότητα σύμφωνα με την παραγγελία του πελάτη.
  3. Να κανονίζει την παράδοση στους πελάτες με σκοπό τη μεταβίβαση της κυριότητας των κατασκευασμένων προϊόντων που περιλαμβάνονται στο σχετικό αίτημα παραγγελίας,
  4. Να ενημερώνει ρητά τους πελάτες σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας των προϊόντων που έχουν ζητήσει με παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά το αργότερο εντός 24 ωρών από τη στιγμή της παραγγελίας ή την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την παραγγελία.
  5. Να ενημερώνει αμέσως όλους τους τρίτους για τυχόν αλλαγές που αφορούν τους όρους και τις προϋποθέσεις, την πολιτική απορρήτου, τους όρους παράδοσης και κάθε άλλη ουσιώδη αλλαγή που μπορεί να επηρεάσει άμεσα ή άμεσα τα παρεχόμενα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή την εκτέλεση της σύμβασης εξ αποστάσεως αγοράς,
  6. Να ευθύνεται, συμπεριλαμβανομένης της περιουσιακής ευθύνης, βάσει των παρόντων γενικών όρων και προϋποθέσεων και σε άλλες περιπτώσεις που προβλέπονται ρητά από το νόμο,

ΤΜΉΜΑ V - ΕΚΤΈΛΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΆΔΟΣΗ

Άρθρο 20. (1) Η Επιχείρηση ξεκινά την εκτέλεση της παραγγελίας σύμφωνα με τις προσωπικές απαιτήσεις του Πελάτη το αργότερο την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την ημέρα επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Όλες οι παραγγελίες εκτελούνται εντός του ωραρίου λειτουργίας του εμπόρου.

(2) Ο συνήθης χρόνος εκτέλεσης των παραγγελιών είναι 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Η προθεσμία μπορεί να παραταθεί περαιτέρω σε περίπτωση ανωτέρας βίας ή αυξημένου φόρτου εργασίας πριν από περιόδους προώθησης ή αργίες. Σε περίπτωση ανάγκης παράτασης της προθεσμίας, ο ΕΜΠΟΡΟΣ ενημερώνει ρητά και εγκαίρως τον ΠΕΛΑΤΗ.

 

Άρθρο 21. (1) Όλες οι ολοκληρωμένες παραγγελίες θα αποστέλλονται με τη χρήση εξωτερικού διαμεταφορέα το αργότερο την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας.

(2) Ο ΕΜΠΟΡΟΣ συσκευάζει τα εμπορεύματα με κατάλληλο τρόπο ώστε να διατηρείται η ακεραιότητα και η αρχική τους εμφάνιση μέχρι την παράδοσή τους στον αντίστοιχο ΠΕΛΑΤΗ. Η παράδοση όλων των εκτελούμενων παραγγελιών πραγματοποιείται με την εταιρεία logistics EU Shipments μέσω των τοπικών συνεργατών της.

(3) Η παράδοση πραγματοποιείται μόνο εντός των εδαφικών ορίων της Ελληνικής Δημοκρατίας. Η παράδοση δεν πραγματοποιείται σε χώρους εκτός αυτής της επικράτειας, οι οποίοι σύμφωνα με τους κανόνες του διεθνούς δικαίου θεωρούνται έδαφος του κράτους - πρεσβείες, αεροσκάφη και πλοία υπό ελληνική σημαία κ.λπ.

(4) Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να επιθεωρεί τα εμπορεύματα κατά την παράδοση και την παράδοση και αν αυτά δεν ανταποκρίνονται στο είδος ή στην ποσότητα που παρήγγειλε, οφείλει να ειδοποιήσει αμέσως τον ΕΜΠΟΡΟ.

(5) Κατά την παράδοση των αγαθών, ο ΠΕΛΑΤΗΣ υπογράφει το πρωτόκολλο παραλαβής, την απόδειξη παραλαβής ή άλλο έγγραφο που του παρέχει ο ταχυμεταφορέας. Το σχετικό έγγραφο μπορεί να υπογραφεί για λογαριασμό του ΠΕΛΑΤΗ από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο που βρίσκεται στη διεύθυνση και το οποίο συμφωνεί να παραλάβει τα παραδοθέντα αγαθά για λογαριασμό του ΠΕΛΑΤΗ.

(6) Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης της παραγγελίας με υπαιτιότητα του ΠΕΛΑΤΗ, ο ΠΕΛΑΤΗΣ ευθύνεται έναντι του ΕΜΠΟΡΟΥ για το ποσό των εξόδων μεταφοράς που προκύπτουν σε σχέση με τη σχετική παραγγελία. Σε περίπτωση που το κόστος της παραγγελίας δεν έχει προπληρωθεί, χρεώνεται επιπλέον των εξόδων μεταφοράς που αναφέρονται στην προηγούμενη πρόταση. Εάν ο ΠΕΛΑΤΗΣ αρνηθεί να καταβάλει όλα τα έξοδα της παραγγελίας, ο ΕΜΠΟΡΟΣ δικαιούται να διεκδικήσει την εκτέλεση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Άρθρο 22. (1) Το κόστος παράδοσης καθορίζεται χωριστά και ρητά από την τιμή των εμπορευμάτων σύμφωνα με τα τιμολόγια των χρησιμοποιούμενων εταιρειών ταχυμεταφορών.

(2) Ο ΕΜΠΟΡΟΣ παραδίδει τα αγαθά στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο ΠΕΛΑΤΗΣ και δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που τα στοιχεία που έχει δηλώσει ο ΠΕΛΑΤΗΣ είναι εσφαλμένα ή έχει γίνει λάθος στην καταχώρισή τους.

ΤΜΗΜΑ VI - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ. ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉ

Άρθρο 23. Οι κανόνες του παρόντος τμήματος των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων εφαρμόζονται στους καταναλωτές οι οποίοι, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχονται κατά τη σύναψη της σύμβασης αγοράς, μπορούν να θεωρηθούν καταναλωτές κατά την έννοια του άρθρου 1 παράγραφος 4 στοιχείο α) του νόμου 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών και/ή της οδηγίας 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Οκτωβρίου 2011, για την προστασία των καταναλωτών κατά τις εξ αποστάσεως συμβάσεις.

Άρθρο 24. (1) Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων που προσφέρονται από τον ΕΜΠΟΡΟ ορίζονται στο προφίλ κάθε προϊόντος στην ιστοσελίδα του ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Print.gr.

(2) Η τιμή των αγαθών, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων, καθορίζεται από τον ΕΜΠΟΡΟ στο προφίλ κάθε είδους στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

(3) Η αξία των ταχυδρομικών τελών και των εξόδων μεταφοράς που δεν περιλαμβάνονται στην τιμή των αγαθών καθορίζεται από την εταιρεία ταχυμεταφορών και παρέχεται ως πληροφορία από τον ΕΜΠΟΡΟ στον ΠΕΛΑΤΗ σε μία από τις ακόλουθες χρονικές στιγμές πριν από τη σύναψη της σύμβασης: στο προφίλ κάθε αγαθού στον ιστότοπο του ΕΜΠΟΡΟΥ ή κατά την επιλογή των αγαθών για τη σύναψη της σύμβασης αγοράς.

(4) Ο τρόπος πληρωμής, η παράδοση και η εκτέλεση της σύμβασης καθορίζονται στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, καθώς και στις πληροφορίες που παρέχονται στον ΠΕΛΑΤΗ στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

(5) Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δηλώνει πριν από τη σύναψη της σύμβασης τη συνολική αξία της παραγγελίας για όλα τα αγαθά που περιέχονται σε αυτήν.

 

Άρθρο 25. (1) Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ενημερώνεται ρητά ότι η εκτέλεση έχει αρχίσει με τη ρητή προηγούμενη συγκατάθεση του καταναλωτή και την αποστολή της παραγγελίας και ότι γνωρίζει ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεστεί πλήρως από τον ΕΜΠΟΡΟ.

(2) Το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ ισχύει για όλα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα προς παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα βάσει του άρθρου 16 στοιχείο γ) της οδηγίας 2011/83/ΕΕ, λόγω του γεγονότος ότι κατασκευάζονται σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά, τις ιδιαιτερότητες και τις προτιμήσεις του ΠΕΛΑΤΗ.

ΕΝΌΤΗΤΑ VII - ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΏΝ ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ

Άρθρο 26. (1) Ο ΕΜΠΟΡΟΣ λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του ηλεκτρονικού καταστήματος σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών, τον Ν. 4624/2019, καθώς και την λοιπή ισχύουσα νομοθεσία.

(2) Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δηλώνει ότι δεν έχει πρόσβαση στα δεδομένα κάρτας και ταυτοποίησης του ΠΕΛΑΤΗ. Μόνο η Τράπεζα Εξυπηρέτησης έχει τέτοια πρόσβαση.

(3) Ο ΠΕΛΑΤΗΣ συμφωνεί ότι ο ΕΜΠΟΡΟΣ στην πλατφόρμα ELECTRONIC SHOP Print.gr έχει το δικαίωμα να συλλέγει, να αποθηκεύει και να επεξεργάζεται δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά του πελάτη κατά τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος του ΕΜΠΟΡΟΥ στην πλατφόρμα ELECTRONIC SHOP Print.gr.

Άρθρο 27. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ υποχρεούται να λαμβάνει κάθε μέριμνα και μέτρο που είναι ευλόγως αναγκαίο για την προστασία του κωδικού πρόσβασής του και να μην τον καθιστά διαθέσιμο σε τρίτους. Από τη στιγμή που ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει προβεί στη σχετική εγγραφή, είναι πλήρως υπεύθυνος για την προστασία του κωδικού πρόσβασης και για τις ενέργειες που πραγματοποιούνται από τον ίδιο ή από τρίτους με τη χρήση του κωδικού πρόσβασης. Για μεγαλύτερη προστασία, ο ΕΜΠΟΡΟΣ συνιστά σε κάθε ΠΕΛΑΤΗ να προσπαθεί να διασφαλίσει ότι ο κωδικός πρόσβασης που δημιουργεί είναι επαρκώς μοναδικός ή/και πολύπλοκος ώστε να μην είναι εύκολο να αναγνωριστεί από τρίτους που ενεργούν κακόπιστα.

Άρθρο 28. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να ενημερώνει τα προσωπικά του στοιχεία και να προβαίνει αμέσως σε αλλαγές όσον αφορά την αλλαγή διεύθυνσης, αριθμού τηλεφώνου, διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δεν ευθύνεται για μη παραδοθείσες παραγγελίες λόγω παρωχημένων πληροφοριών και η επανυποβολή των παραγγελιών βαρύνει εξ ολοκλήρου τον ΠΕΛΑΤΗ.

ΤΜΗΜΑ VIII - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ ΙΔΙΟΚΤΗΣΊΑ

Άρθρο 29. (1) Ο ΕΜΠΟΡΟΣ δηλώνει και εγγυάται ότι είναι ο μοναδικός και αποκλειστικός κάτοχος όλων των πνευματικών δικαιωμάτων και των συγγενικών δικαιωμάτων όσον αφορά, χωρίς να είναι εξαντλητικά, όλα τα σχέδια, τα λογότυπα, τα κείμενα, συμπεριλαμβανομένης της νομικής τεκμηρίωσης (Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου), τις εικόνες, τα εννοιολογικά σχέδια, τα τηλεπαιχνίδια κ.λπ. που είναι διαθέσιμα στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. Print.gr.

(2) Σε περίπτωση που ένα σχέδιο, λογότυπο, εννοιολογικό σχέδιο ή/και άλλο αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας που παρέχεται από τον ΠΕΛΑΤΗ χρησιμοποιείται για μια συγκεκριμένη παραγγελία, ο ΠΕΛΑΤΗΣ δηλώνει και εγγυάται ότι είναι ο μοναδικός και αποκλειστικός κάτοχος όλων των πνευματικών δικαιωμάτων και των συναφών δικαιωμάτων όσον αφορά το σχέδιο, το λογότυπο, το εννοιολογικό σχέδιο ή/και άλλο αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας και ότι έχει το δικαίωμα να τα εκχωρήσει στον ΕΜΠΟΡΟ σε σχέση με την εκτέλεση της συγκεκριμένης παραγγελίας.

Άρθρο 30. (1) Οποιοδήποτε πρόσωπο δικαιούται να κατεβάζει, να μεταφέρει ή/και να χρησιμοποιεί το Περιεχόμενο αποκλειστικά για προσωπικούς μη εμπορικούς σκοπούς, υπό την προϋπόθεση ότι οι ενέργειες αυτές δεν παραβιάζουν τα πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα σύμφωνα με την ισχύουσα βουλγαρική νομοθεσία ή δεν παραβιάζουν τους κανόνες των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων.

(2) Η χρήση του περιεχομένου για εμπορικούς σκοπούς επιτρέπεται μετά από γραπτή συγκατάθεση του ΕΜΠΟΡΟΥ. Οποιαδήποτε ξεχωριστή χρήση του περιεχομένου που δεν έχει συμφωνηθεί και εγκριθεί από τον ΕΜΠΟΡΟ θεωρείται παραβίαση των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, συμπεριλαμβανομένης της παραβίασης των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας του ΕΜΠΟΡΟΥ. Στην περίπτωση αυτή, ο ΕΜΠΟΡΟΣ διατηρεί το δικαίωμα να αναλάβει αστική ή ποινική ευθύνη, ανάλογα με το είδος της παράβασης.

(3) Σε περίπτωση χρήσης περιεχομένου που περιέχει σύνδεσμο αναφοράς στον ιστότοπο του ΕΜΠΟΡΟΥ ή υποδεικνύει το δικαίωμα συγγραφής του, δεν θα θεωρείται συναίνεση.

ΤΜΗΜΑ IX - ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΟΥ

Άρθρο 31. Ο κίνδυνος απώλειας ή ζημίας των αγαθών μεταβιβάζεται στον Πελάτη από τη στιγμή που ο Πελάτης παραλαμβάνει τα αγαθά. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, ο κίνδυνος βαρύνει τον Έμπορο.

Άρθρο 32. (1) Ο Έμπορος δεν ευθύνεται για χρηματική ή ηθική βλάβη στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Όταν η ζημία αυτή προκαλείται από ανωτέρα βία ή από περιστάσεις που βρίσκονται εκτός του ελέγχου του εμπόρου,
  2. Όταν οι ζημίες αυτές είναι αποτέλεσμα της χρήσης ή της αδυναμίας χρήσης του δικτυακού τόπου ή για τυχόν λάθη ή παραλείψεις στο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των διαφημιστικών εκστρατειών,
  3. Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας ενός προϊόντος, αδυναμίας πρόσβασης στον ιστότοπο, στο λογαριασμό, στο περιεχόμενο και σε άλλα στοιχεία του ηλεκτρονικού καταστήματος,
  4. Όταν τα προϊόντα δεν ανταποκρίνονται στις υποκειμενικές προσδοκίες του πελάτη (κορεσμός χρώματος ή μελανιού, αίσθηση του χαρτιού κ.λπ.).
  5. Όταν οι ζημίες αυτές προκαλούνται σε λογισμικό, υλικό ή τηλεπικοινωνιακές εγκαταστάσεις, ή για απώλεια δεδομένων που προκύπτουν από υλικά ή πόρους που αναζητήθηκαν, φορτώθηκαν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Print.gr
  6. Καθυστέρηση στην εκτέλεση της παραγγελίας ή στην παράδοσή της.

(2) Ο κανόνας της παραγράφου 1 σημείο 6 δεν εφαρμόζεται εφόσον ο ΠΕΛΑΤΗΣ δεν έχει δηλώσει ρητά στην παραγγελία ή σε γραπτή επικοινωνία ότι η εκτέλεση της σύμβασης εξ αποστάσεως αγοράς θα πρέπει απαραίτητα να γίνει εντός του χρόνου που ορίζεται στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Επιπλέον, ο ΠΕΛΑΤΗΣ πρέπει να δηλώσει ρητά ότι η εκτέλεση ή η παράδοση θα είναι άχρηστη εάν πραγματοποιηθεί μετά την προθεσμία που έχει καθοριστεί από αυτόν.

Άρθρο 33. (1) Ο έμπορος ευθύνεται για:

  1. Παράλειψη να κανονίσει την παράδοση και να παραδώσει τα εμπορεύματα στον αρμόδιο ταχυμεταφορέα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος,
  2. Μη εκτέλεση της σύμβασης σε ποσότητα ή ποιότητα,
  3. Παραβίαση της εμπορευσιμότητας των εμπορευμάτων κατά τη διαμετακόμιση από τον μεταφορέα,

(2) Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η ευθύνη του εμπόρου περιορίζεται στο ποσό της σχετικής παραγγελίας, εκτός εάν αποδειχθεί δικαστικά μεγαλύτερη χρηματική ή ηθική βλάβη.

ΤΜΗΜΑ Χ - ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Άρθρο 34. (1) Ο ΕΜΠΟΡΟΣ και ο ΠΕΛΑΤΗΣ στην πλατφόρμα ELECTRONIC SHOP Print.gr αναλαμβάνουν την υποχρέωση να προστατεύουν αμοιβαία τα δικαιώματα και τα έννομα συμφέροντα, καθώς και τα εμπορικά τους μυστικά που περιήλθαν σε γνώση τους κατά την εκτέλεση της σύμβασης και των παρόντων Γενικών Όρων.

Άρθρο 35. Η ενδεχόμενη ακυρότητα κάποιας από τις διατάξεις των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων δεν συνεπάγεται την ακυρότητα του συνόλου τους.

Άρθρο 36. Η σύμβαση μεταξύ του ΕΜΠΟΡΟΥ και του ΠΕΛΑΤΗ λύεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. με τη λύση και εκκαθάριση ή την πτώχευση ενός από τα συμβαλλόμενα μέρη,
  2. με αμοιβαία συμφωνία των μερών εγγράφως,
  3. μονομερώς, με ειδοποίηση ενός από τα δύο μέρη σε περίπτωση αθέτησης υποχρέωσης του άλλου μέρους,
  4. αυτομάτως, σε περίπτωση αντικειμενικής αδυναμίας ενός από τα συμβαλλόμενα μέρη να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του,
  5. σε άλλες περιπτώσεις που προβλέπονται από το νόμο ή τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.

Άρθρο 37. (1) Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις μπορούν να τροποποιηθούν από τον ΕΜΠΟΡΟ, ανά πάσα στιγμή μετά από κοινοποίηση στους χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος.

(2) Τα μέρη συμφωνούν ότι οποιαδήποτε τροποποίηση και τροποποίηση των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων θα ισχύει έναντι αυτών σε μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις, όποια από τις δύο περιπτώσεις είναι η πρώτη χρονικά:

  1. Αφού ειδοποιηθεί ρητά από τον ΕΜΠΟΡΟ, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών δικτύων, εάν το άλλο μέρος δεν δηλώσει εντός των 14 ημερών που του έχουν χορηγηθεί ότι τις απορρίπτει ή
  2. Μετά τη δημοσίευσή τους στον ιστότοπο του ΕΜΠΟΡΟΥ και εφόσον το άλλο μέρος δεν δηλώσει, εντός των 14 ημερών που του έχουν χορηγηθεί από τη δημοσίευσή τους, ότι τα απορρίπτει, ή
  3. Με τη ρητή αποδοχή τους από το άλλο μέρος με ρητή και σαφή ενέργεια προς τούτο

(3) Τυχόν δηλώσεις του ΕΜΠΟΡΟΥΜΕΝΟΥ προς το άλλο μέρος σχετικά με την τροποποίηση των παρόντων όρων και προϋποθέσεων μπορούν να αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δόθηκε κατά την εγγραφή του λογαριασμού ή κατά την παραγγελία.

(4) Ο ΕΜΠΟΡΟΣ έχει το δικαίωμα να ενημερώνει όλους τους χρήστες για τις τροποποιήσεις των παρόντων γενικών όρων και προϋποθέσεων και της πολιτικής απορρήτου, μέσω δημοσίευσης σε εμφανές σημείο στο ηλεκτρονικό κατάστημα και στα κοινωνικά δίκτυα.

Άρθρο 38. (1) Οι νόμοι της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας εφαρμόζονται σε όλα τα θέματα που δεν καλύπτονται από την παρούσα σύμβαση και σχετίζονται με την εκτέλεση και την ερμηνεία της παρούσας σύμβασης.

(2) Σε περίπτωση που το ελληνικό δίκαιο παρέχει μεγαλύτερη προστασία για τον καταναλωτή, εφαρμόζεται κατά προτεραιότητα έναντι του βουλγαρικού δικαίου.

Άρθρο 39. Σε περίπτωση διαφωνίας, κάθε Πελάτης της Πλατφόρμας ενημερώνεται για τη δυνατότητα προσφυγής σε επιτροπή συμβιβασμού σύμφωνα με την ισχύουσα γερμανική ή αυστριακή νομοθεσία, σε διαδικασία διαμεσολάβησης, σε ηλεκτρονική επίλυση διαφορών της ΕΕ ή σε οποιαδήποτε άλλη εναλλακτική μέθοδο επίλυσης διαφορών.

Άρθρο 40. (1) Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις τίθενται σε ισχύ για τους επισκέπτες της πλατφόρμας από τις 10.11.2024.